Saturday, July 17, 2010

Tudung purple kegemaran semua

Aku ada satu tudung purple yang dibeli secara online. Tudung tu memang aku sukalah, sebab senang dan selesa dipakai lagipun boleh match dengan banyak baju. Harganya juga murah dan berpatutan bukan seperti harga tudung Ariani yang mahalnya wtf. Lagi satu muka aku nampak elok dengan tudung itu. Eceh.

Inilah dia tudung purple yang konon best sangat tu.
Di SSF. Kenapa aku nampak tua dan gemok dalam gambar ini? Camera trick kot.
Aku ada banyak tudung macam ni, tapi entah kenapa tudung yang purple ini memang menjadi kegemaran dan hak milik bersama keluarga, terutama Oyah.
Di Giant Batu Caves. Perlu ke Oyah pakai uniform yang sama seperti gambar di atas?? Dan perlu ke Oyah nampak tua dan gemok juga?

Aku takde hal pun share dengan Oyah, sebab kadang kadang aku pun rembat pakai baju dia juga heh heh.

Tapi persoalan yang berlegar legar di kotak pemikiranku sekarang...........


APASAL AKU KENA SHARE DENGAN ASHA SEKALI????
Bergaduh berebut tudung ni hari tu, sebab aku nak pakai pergi jemur kain, dia nak pakai juga tudung yang sama. Sampai ke tidur dia pakai, bila Mama nak buka terus dia terjaga dan pegang kuat tudung itu punyalah taknak bagi aku pakai. Grr..
Antina: Antina nak pakai tudung ni la!
Asha: Ni Asha todong ya! Antina todong dah iyang.

*Translation: Ni tudung Asha la, tudung Antina dah hilang. (Budak ni memang cakap tunggang terbalik -_-" )

Sabar noq, sabaaarrr..



10 comments:

Cik Akma said...

suke tgk akak n oyah. sgt comel :)

ZACK ENTRY said...

sedekah je la kepada dia..kakak kene mengalah dengan adik..=P

Unknown said...

~ ekekeke..klako..!!!

semut lelabah said...

sweetnya entri ni.. anak sedara kan? comel gila.. :)

.: Si BungaKopi : . said...

nasib baik tak patah..kalau tak mau mengamuk antina

Wanie-san said...

hahahaha kelakar la asha ni!
boleh la ckp tnggang terbalik..hehehehe
so cute!:))

Husna Hadzarami said...

ZACK ENTRY:
mengapa selalu aku yang mengalah~~
(lirik lagu :P)
anyway she's my niece la.
Oyah tu adik bongsu aku.

radin fadli said...

hahaha percakapan terlabik yg comel, eh terbalik

zella y said...

una,your niece nak suruh u beli utk dia jugak..hehhehe

FAA said...

hahaha. asha mmg takleh blaa eh? konon la die punye tudung. banyak plak duit die beli tudung. ;p