expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Friday, July 30, 2010

Justin Bieber punya pasal.

Pulang bekerja, aku memandu seperti biasa. Radio dibuka habis kuat tak dengar pun kalau orang hon atau apa. Tiba tiba.... Yeay! Keluar lagu kecintaanku kegemaran Asha. Dah lama tak dengar..

Oooooohh..
Oooooohhh..
Ooooooohhh..

You know you love me,
I know you care..

Penuh perasaan aku ikut nyanyi. Siap buat gaya yang aku ajar Asha selalu buat lagi.

Sekali tengok sebelah ada kereta yang dipenuhi remaja lelaki sedang memandang sambil tersenyum senyum. Dua penumpang di belakang tengah gelak pandang ke lain.

Damn.

Terus buka dashboard.
Ambil sunglass.
Tapi baru sedar sekarang dah gelap dan tindakan memakai sunglass di dalam kegelapan akan lebih menjatuhkan air mukaku. Tak tahu nak buat apa. Terus buat buat menguap sambil meneruskan perjalanan. Shit. Hilang kemachoanku. Mujur agak gelap di luar.

Ah Justin Bieber (T___T)

Aku tak adalah suka mana JB ni walaupun aku ada semua lagu dia dalam handphone dan hafal semua lirik lagunya. Asha lah ni suka sangat. Nak taknak aku terikut ikutlah juga. Nak buat macam manakan. Dah budak budak suka...




3 comments:

  1. haahahahahaha
    malu2!!!!
    mesti diorg pikir iksh..ppuan ni gila meroyan ke ape..tetttt keh keh keh

    ReplyDelete
  2. Wanie-san:
    aah. tu la, macam orang gila (T__T)


    Radin Fadli:
    yeay! ada geng :D

    ReplyDelete