Thursday, November 11, 2010

Sangap nak update blog..

Hai hai, what's up what's up you ollss~ Missing me already? Keh keh rasa nak tampar. OK walaupun aku konon keh keh tadi, tapi sebenarnya hatiku sangat sunyi sepi seorang diri di bilik hotel besar ini *sobs*.

Anyway, I'm still here at Sandakan. Baru habis system training and while all other engineers pergi minum-minum sambil bergelak ketawa mentang-mentanglah bos-bos pergi site lain, aku kena bergegas balik hotel sebab tak tahan nak berak. OK maybe too much information. Sekarang di bilik, menonton The Amazing Race sambil menghapdet blog via my old N97 menggunakan wifi Swiss Inn Waterfront yang seperti hidup segan mati tak mahu dan seringkali mengundang kata-kata yang tidak wajar didengari anak kecil. Tapi takpe lah, better than takde.

Well the trip is great (so far), the bosses are great (so far) and the foods are the greatest (as usual). Makan macam gila, syukur Alhamdulillah aku tak allergic pada seafood kalau tak memang suffer betul digoda dengan pelbagai jenis seafood yang segar dan menyelerakan OMG.

Siang pergi site, malam pergi dinner. Balik hotel mulalah aku meroyan kesepian tak biasa doh tidur tak ada orang peluk OK too much information lagi. Rindu tu satu hal, takut tu lagi banyak hal. Tambah-tambah orang kat site rajin la pula cerita bukan-buka tentang 'itu' yang semakin menjadi-jadi di site. Faham-faham jelah apa itu 'itu', takutlah bodoh nak sebut.

Oh, bapa mertua juga ada dalam rombongan Cik Kiah ke Sandakan ini. Dan bos aku asyik la mengganding-gandingkan kami sebagai father-daughter yang sangat sweet, comel gilew kot ada bos macam ni -__-. Ok sementelah bapa ada di sini, maka haruslah aku menjaga perangai dengan lebih tertib contohnya menjadi orang terakhir habis makan setiap kali makan beramai-ramai... Oh bukan sebab aku paling banyak makan, bukan bukan (beria-ia bela diri kenapa?), tapi sebab sangat bersopan santun ketika makan tehehe bodohlah takde sape percaya.

OK dah dah, gambar ada banyak, tapi aku ni orang kampung tak tahu macam mana nak upload gambar kalau blogging pakai phone T_T

Til we meet again, tolong tengok-tengokkan cinta hati aku ye. Kesian beliau hidup terumbang-ambing tanpaku di sisi *hehe seronok reka cerita*.

xoxo


3 comments:

avid said...

indeed. too much information sampai tergelak sorang2 baca entri kau nih...haha..

zella y said...

una..peluk bantal peluk je la hahahha..

FAA said...

hahahaha! coeml je. i penah duduk kat swiss in waterfront tuh! :D rindu u lah kak una. *sobs*