expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Tuesday, November 29, 2011

Kasih Yang Penuh

Setiap kali berlaku gangguan emosi, berkali-kali aku ingatkan diri sendiri betapa bertuahnya aku pada hakikatnya.

Anak, jantung hati.


Keceriaannya benar-benar penghapus duka.


Dia, membuatkan aku rasa hidup aku ada hala tujunya.
Ada sebabnya. Ada matlamatnya.


Anakku, pengikat kasih penyatu cinta.


Hadirnya, membuatkan segala permasalahan lain seperti, tidak penting. Tidak signifikan.

Sayang, Mummy tak janji dapat besarkan Ammar Yusuf dengan kemewahan, tapi Mummy akan usahakan supaya Ammar Yusuf tak rasa apa-apa kekurangan pun.

Kita tetap akan hidup mewah, mewah kasih sayang, mewah gelak tawa..

Mummy sayang Ammar Yusuf, dunia akhirat. Me and you, against the world.



5 comments:

  1. Tak tahan ade selimut MAS kat 1st pic tu..selimut favourite tu. heheh..ololo...comelnya Ammar Yusuf ni..urghhhh, tak sabar nak pegang baby sendiri :)

    ReplyDelete
  2. Kahkahkah kantoi rembat selimut MAS LOL! :))

    ReplyDelete
  3. dulu aku tak rasa, tapi kini aku lebih percaya.

    boleh tak tetibe rindu anak yang baru pagi tadi jer hantar pi nursery?

    oh.
    rindu anak lebih dari rindu mak tuh!

    *senyum*

    ReplyDelete